ZWYCIĘZCY 2012


Edycja The Champ Awards 2012 - konkursu polskich kampanii sportowych dobiegła końca. Zgłoszenia z najwyższą ilością punktów w swojej kategorii otrzymały nominację do finału, gdzie zostały ocenione przez Jury i Kapitułę, których członkami są wybitni znawcy polskiego sportu oraz biznesu.

Uroczyste ogłoszenie wyników odbyło się 11 lutego w budynku Polskiego Komitetu Olimpijskiego, w Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie.



UROCZYSTE WRĘCZENIE NAGRÓD THE CHAMP AWARDS 2012


W siedzibie Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie odbyło się oficjalne ogłoszenie wyników i wręczenie nagród The CHAMP Awards - polskie kampanie sportowe.

Po raz pierwszy nagrodzono firmy i instytucje, które swoją postawą wytyczyły nowe kierunki w rozwoju sportu i rekreacji w Polsce oraz wyróżniły się sukcesami osiągniętymi przez prowadzone kampanie w oparciu o sport i rekreację. To innowatorzy i kreatorzy mający unikalne osiągnięcia na niwie powiązania sportu i biznesu.

Do zakończonej edycji wpłynęło niemal 100 zgłoszeń. Pierwszym etapem konkursu było głosowanie on-line. Przez cały rok internauci oddawali swoje głosy poprzez stronę internetową. Zgłoszenia z najwyższą ilością punktów w swojej kategorii otrzymały nominację do finału, gdzie zostały ocenione przez Jury i Kapitułę, których członkami są wybitni znawcy polskiego sportu oraz biznesu.

Wśród zwycięzców znaleźli się m.in. Coca-cola z kampanię związaną z UEFA EURO 2012, PL.2012 za organizację UEFA EURO 2012 oraz BNP Paribas Bank Polska za kontrybucję w polski tenis. Nagrodę specjalną za odwagę w promocji Polski na arenie międzynarodowej otrzymała firma OKNOPLAST, która jest sponsorem czołowej drużyny piłkarskiej Inter Mediolan.

lista zwycięzców

Przed uroczystością wręczenia nagród The Champ odbyło się spotkanie Klubu Dyrektorów Marketingu z cyklu Marketing Sportu, którego tematem przewodnim była piłka nożna. Spotkanie w formie wspólnej otwartej dyskusji poprowadził Roman Fedorczuk, Prezes ABK Sport, Tomasz Jagodziński, Dyrektor Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie oraz Mariusz Kiepas, Dyrektor Generalny UEFA EURO 2012 Coca-Cola Poland Services.

Uczestnicy wspólnie potwierdzili, że na rynku polskim brakuje spójnej strategii dla marketingu piłki nożnej i konieczne są konsultacje różnych instytucji w tej kwestii. Poruszono również problem podejścia i zaangażowania w promocję sportu przez samych piłkarzy. Podkreślono jak dużą rolę w marketingu sportu pełnią kibice. Zapraszamy do obejrzenia relacji, która została wyemitowana w TVP Warszawa: www.tvp.pl/warszawa. Więcej o spotkaniach KDM na stronie www.kdm.abkgrupa.pl.

Zapraszamy również do obejrzenia galerii zdjęć poniżej.

the Champ Awards the Champ Awards the Champ Awards the Champ Awards
the Champ Awards the Champ Awards the Champ Awards the Champ Awards
the Champ Awards the Champ Awards the Champ Awards the Champ Awards
the Champ Awards the Champ Awards the Champ Awards the Champ Awards
the Champ Awards the Champ Awards the Champ Awards the Champ Awards
the Champ Awards the Champ Awards the Champ Awards the Champ Awards
the Champ Awards the Champ Awards the Champ Awards the Champ Awards
the Champ Awards the Champ Awards the Champ Awards the Champ Awards
the Champ Awards the Champ Awards the Champ Awards the Champ Awards
the Champ Awards the Champ Awards the Champ Awards the Champ Awards
2017 ABK Grupa. Wszelkie prawa zastrzeżone.